نهمین اجلاس رضایتمندی مشتری با رویکردتجلیل از یکصد برند برترپیشرو در مسیر ارتقا اعتماد مشتریان عصر روز یکشنبه ۱۱ خرداد در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد.

در این همایش به تشریح مدل های موثر مدیریت ارتباط با مشتری،ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتریان،تاثیر صدای مشتری ) (Voc در ارائه کالا و خدمت بهتر به مشتریان،ارزیابی تاثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت و اعتماد مشتریان،اشاعه فرهنگ شاخص،رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی،شناخت نیاز مشتریان بر روی استراتژی های واحدهای مختلف سازمان و … پرداخته شد.