مرکز همایش های بین المللی ساز مان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بمنظور برگزاری گردهمایی های داخلی و بین المللی اعم از ملی ، منطقه ای و فرا منطقه ای بصورت کاملا پیشرفته و مدرن و دارا بودن امکانات برتر از جمله تجهیزات تشریفاتی ، صوتی و تصویری ، فناوری اطلاعات با تالارهای مختلف و سالن های گوناگون برای اهداف متنوع طراحی و احداث و در حال ارائه خدمات برتر به مشتریان خود می باشد .
با توجه به پیش بینیهای انجام گرفته و با بهره جوئی از بهترین تجهیزات، مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما تاکنون مجری برگزاری شمارمتعددی همایش در سطح کشوری و بین المللی بوده است. مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما به عنوان مجهزترین و گسترده ترین مجموعه تالارهای سمیناری کشور با ایجاد محلی امن و راحت برای برقراری ارتباطات مفید بین سازمانی و اشاعه فرهنگی در جوامع بین المللی پذیرای مدیران و کارشناسان روابط عمومی های کلیه ارگانها و سازمان های مختلف داخلی و خارجی بوده و با بکارگیری ابزاری مدرن همیشه بهترین ها را برگزار می نماید.
- تثبیت برند مرکز بعنوان برند برتر کشوردر زمینه برگزاری همایش ها و ارائه خدمات برتر .
- کسب سهم عمده بازار در حوزه ارائه خدمات برتر و برگزاری همایش های منطقه ای و فرا منطقه ای .
- پیشرو بودن در ارائه بهترین و متنوع ترین صنعت در سطح کشور .
- دانش سازمانی ؛ تجهیزات مدرن و بروز در راستای افزایش میزان رضایت مشتریان .
این مرکز در نظر دارد در سایه مدیریت کیفیت جامع ( TQM ) و مفاهمه ساختارمند به نقطه بهینه ارتباطات با مشتریان خود برسد . مرکز همایش های بین المللی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با رسالت ارائه برترین همایش ها در سطح منطقه ای و فرا منطقه ای و بین المللی به منظور برآورده سازی خواسته های مشتریان و ارتقائ سطح رضایت آنها و بهبود مستمر فرآیندهای سازمان سیستم مدیریت یکپارچه IMS را مستقر و جهت دستیابی به اهداف خود سیستم های زیر را مد نظر قرار دهد :
- توسعه زیرساخت ها به منظور دستیابی به استانداردهای برتر خدمات .
- استفاده از دانش روز و تکنولوژی برای ارائه خدمات با کیفیت .
- تلاش در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان .
- تلاش مستمر و همگانی جهت دستیابی به بهبود مداوم کیفیت خدمات .
- فراهم نمودن محیط کاری مناسب جهت پرسنل .
- آموزش هدفمند و کاربردی برای کارکنان در جهت بهبود مستمر تمامی فرایند ها و فعالیت های سازمانی .
- ورود به بازارهای جدید با هدف افزایش سودآوری ، گسترش تنوع و افزایش خدمات بهینه ، شناسایی مشتریان بالقوه و ارزیابی مستمر پتانسیل های بازار .
- کنترل و کاهش مصرف انرژی و حفظ محیط زیست .
- پیشگیری از بروز حوادث کار و ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت محیط کار .
- کنترل و کاهش ضایعات .
- توجه ویژه به شایسته گرایی در انتخاب تامیین کنندگان .