چهارمین کنفرانس بینالمللی باشگاه مشتریان،پنج شنبه ۸ بهمن ماه ۹۴، با سخنرانی استادان مطرح جهانی و در حضور ۷۰۰ تن از مدیران ارشد و عالیرتبه سازمانها و نهادهای کشور در مرکزهمایشهای بین المللی صدا وسیما برگزار شد.
علیرضا جعفری دبیر همایش باشگاه مشتریان یکی از نقاط ضعف کسب و کارهای ایرانی را در کمبود ابزارهای وفاداری دانست.وی خاطر نشان کرد بعد از ورود برندهای خارجی ، برند های داخلی ما از سهم بازار کمترو کوچکتری برخوردار خواهند شد.دبیر همایش متذکر شد که نگاه ما به بحث باشگاه مشتریان ، ایجاد ابزارهایی برای توانمند سازی برندهای داخلی برای رقابت پذیری و توسعه کسب و کار آنهاست.