چهارمین کنفرانس بین‌المللی باشگاه مشتریان

ژانویه, 2016 بدون نظر آرشیو سال 1394, اخبار

چهارمین کنفرانس بین‌المللی باشگاه مشتریان،پنج شنبه  ۸ بهمن ماه ۹۴، با سخنرانی استادان مطرح جهانی و در حضور ۷۰۰ تن از مدیران ارشد و عالی‌رتبه سازمان‌ها و نهادهای کشور در  مرکزهمایشهای بین المللی صدا وسیما برگزار شد.

علیرضا جعفری دبیر همایش باشگاه مشتریان یکی از نقاط ضعف کسب و کارهای ایرانی را در کمبود ابزارهای وفاداری دانست.وی خاطر نشان کرد بعد از ورود برندهای خارجی ، برند های داخلی ما از سهم بازار کمترو کوچکتری برخوردار خواهند شد.دبیر همایش متذکر شد که نگاه ما به بحث باشگاه مشتریان ، ایجاد ابزارهایی برای توانمند سازی برندهای داخلی برای رقابت پذیری و توسعه کسب و کار آنهاست.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *