همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» با حضور صاحبان صنایع ، فعالان اقتصادی و اصناف کشور چهارشنبه ۲۸ فروردینماه، در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد .
این همایش با مشارکت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان » و در راستای قانون بهبود مستمر محیط کسب کار و توسعه اقتصادی بین تشکل ها و بنگاه های ایران و رعایت حقوق مصرف کنندگان، تولیدات و خدمات ملی ، برگزار شد.
در این همایش محورهای مهمی مانند آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشترین و ذینفعان بنگاه های اقتصادی،تولیدی و خدماتی،ارتقا سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان ،راهکارهای افزایش سهم بازار ،آشنایی با متد crm و… بررسی شد .
در این مراسم به برگزیدگان لوح تقدیر اهدا شد و این لوح و تقدیرنامه براساس بررسی شاخصهای ۱۷ گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) به منتخبین تعلق گرفت.