شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ۹ اسفند با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت معدن وتجارت در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد .
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این مراسم گفت : ما اگر بخواهیم بنگاهی موفق و تولید کننده خوب و سرافراز داشته باشیم، یقینا توجه به حقوق مصرف کننده کالا رمز و راز موفقیت آن بنگاه است و همه بنگاههایی که در سطح دنیا موفق شدهاند و برند آنها در بین مصرف کنندهها جایگاه پیدا کرده است موضوع مشتریمداری را رعایت کردهاند و مشتری مداری به اصلیترین مساله آنها تبدیل شده است.
وی بیان داشت: هیچ بنگاهی بدون مشتریمداری موفق نمیشود و حتما بنگاههای موفق روی کیفیت کالا و قیمت کالاهایشان و جلب اعتماد مشتری کار کردهاند.
جهانگیری با اشاره به اینکه در یک زمانی اگر کالایی در داخل تولید میشد، اجازه واردات به آن کالا داده نمیشد، بیان داشت: بعد از برنامه سوم این موضوع کنار گذاشته شد و واردات کالا به داخل کشور حتی در صورت تولید داخلی آزاد شد.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه اگر انجمن حمایت از مصرف کننده در حمایت از حقوق مصرفکنندگان جدی نباشد، باید وزارت صنعت تصمیم بگیرد که حمایت از مصرف کننده را چه سازمان یا انجمنی به عهده بگیرد.
جهانگیری گفت: قطعا باید یک نهاد مدنی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را برعهده بگیرد و این نهاد نباید دولتی باشد.
وی با بیان اینکه از همه بنگاههایی که در این گونه همایشها به عنوان بنگاه برتر که مشتریمداری را سرلوحه کار خود قرار دادهاند، معرفی میشوند، صمیمانه تشکر میکنم و اظهار داشت: بازار ایران و کالای تولید ایرانی باید به عنوان موضوع اساسی و جدی مردم مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: اینکه مکرر گفته میشود، مصرف کالای ایرانی و تولید کالای ایرانی افتخار است نباید در حد یک شعار بماند و بلکه باید به فرهنگ مردم تبدیل شود.
جهانگیری اظهار داشت: تا حدود زیادی آییننامهها و قانونهای آن را نهایی کردهایم، ولی عزم جدیتری در این زمینه مورد نیاز است.
ما آماده مشاوره رایگان در زمینه برگزاری همایش شما هستیم !تلفن تماس گویا : 22166565 21 98+
همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان
فوریه, 2017
بدون نظر
آرشیو سال 1395, اخبار
مدیریت سایت
برچسب ها
پست های مرتبط