سومین همایش روز بازاریابی دیجیتال از روز پنجشنبه ۱۲ دی ماه به مدت سه روز در مرکز همایشهای صدا و سیما آغاز شد.
در این رویداد متخصصان و کارشناسان صنعت بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا، استارتاپها، مدیران کسبوکارها و صنایع مختلف و همچنین علاقمندان و دانشجویان حضور داشتند.
در این همایش سه روزه موضوعاتی از قبیل جداسازی هر صنعت و مباحث داغ روز مربوط به آنها از یکدیگر در قالب بخشهای مختلف (Edition) ایجاد بستر مناسب برای معرفی روشهای مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تأثیر آنها بر صنایع مختلف ،بررسی دغدغههای روز در حوزهی دیجیتال مارکتینگ ، همکاری گستردهتر با همکاران، شریکان تجاری، رسانهها و برگزارکنندگان و بخشهای مختلف سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
حضور استارتاپها و آژانسهای تبلیغاتی بزرگی مانند علی بابا، دیجیکالا، اسنپ، کافه بازار، تپسل، یکتانت و زرین پال و… و صحبت در مورد جدیدترین تجربیات و دغدغههای کسبوکارهای دیجیتال باعث شده تا رویداد روز بازاریابی دیجیتال فضایی حرفهای برای شبکهسازی و انتقال تجربیات به خود بگیرد.
این رویداد تابهحال در دو دوره برگزار شده و مجموع ۱٫۸۰۰ شرکتکننده را دور یکدیگر جمع کرده است. برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و… از بخشهای دیگر این رویدادهای است.