اهداف و خط مشی کیفیت

۳۲۳۵۳۶_wXc6TC1V

۱۲۳۴

طی ممیزی انجام شده توسط شرکت TCS مرکز همایشها در یک دوره سه ساله جدید شایسته دریافت استانداردهای ISO 9001- 14001 ISO- OHSAS18001 – IMS شد.
با استقرار سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه (IMS) درمرکز همایش ها این مرکز نخستین مجموعه ارائه خدمات برگزاری همایش در ایران است که سیستم مدیریت کیفیت را به صورت یکپارچه اجرا می کند.
این سیستم یکپارچه علاوه بر الزامات مدیریت کیفیت بر موارد دیگری از قبیل ایمنی زیست محیطی، بهداشتی و شغلی تاکید ویژه دارد .
همچنین گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه؛ حاصل موفقیت مشتریان در اثبات تطبیق سیستم های مدیریتی با الزامات استاندارد های مرجع براساس مقررات موسسات اعتبار دهنده بین المللی می باشد.
از مزایای استقرار یکپارچه سیستم های مدیریت می توان به ارتقا رضایت مشتریان – ارتقاء آگاهی پرسنل با اجرای برنامه های مناسب و متناسب آموزشی-انطباق با قوانین و مقررات حاکم بر فعالیتها، محصولات و خدمات شرکت- ارتقاء مداوم کیفیت محصولات – بهبود شرایط ایمنی محیط کار و . . . اشاره کرد.
گفتنی است ، گواهینامه بهداشت و ایمنی شغلی ، مدیریت بهداشت زیست محیطی و مدیریت کیفیت از سوی شرکت TCS با مراکز تایید صلاحیت ترکیه و استرالیا توسط شرکتICIM ایتالیا به این مجموعه اعطا شده است.


تصویر شکل گرفتهاهداف
isoاین مرکز در نظر دارد در سایه مدیریت کیفیت جامع (TQM) و مفاهمه ساختارمند به نقطه بهینه ارتباطات با مشتریان خود برسد.

مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با رسالت ارائه برترین همایش ها در سطح منطقه ای و فرا منطقه ای و بین المللی به منظور بر آورده سازی خواسته های مشتریان و ارتقا ء سطح رضایت آنها و بهبود مستمر فرآیند های سازمان سیستم مدیریت یک پارچه IMS را مستقر و جهت دستیابی به اهداف خود سیستم های زیر را مدنظر قرار داده است :
1- توسعه زیر ساخت ها به منظور دستیابی به استانداردهای برتر خدمات .
2 - استفاده از دانش روز و تکنولوژی برای ارائه خدمات با کیفیت .
3 - تلاش در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان .
4 - تلاش مستمر و همگانی جهت دستیابی به بهبود مداوم کیفیت خدمات .
5 - فراهم نمودن محیط کاری مناسب جهت پرسنل .
6 - آموزش هدفمند و کاربردی برای کارکنان در جهت بهبود مستمر تمامی فرایند ها و فعایت های سازمان .
7- ورود به بازارهای جدید با هدف افزایش سود آوری ، گسترش تنوع و افزایش خدمات بهینه ، شناسایی مشتریان بالقوه و ارزیابی مستمر پتانسیل های بازار .
8 - کنترل و کاهش مصرف انرژی و حفظ محیط زیست .
9 - پیشگیری از بروز حوادث کار و ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت محیط کار .
10 - کنترل و کاهش ضایعات .
11- توجه ویژه به شایسته گرایی در انتخاب تامین کنندگان .

panorama

چشم انداز مرکز همایش هاتصویر
1 - تثبیت برند مرکز بعنوان برند برتر کشور در زمینه برگزاری همایش ها و ارائه خدمات برتر .
2 - کسب سهم عمده بازار در حوزه ارائه خدمات برتر و برگزاری همایش های منطقه ای و فرا منطقه ای .
3 - پیشرو بودن در ارائه بهترین و متنوع ترین صنعت در سطح کشور .
4 - دانش سازمانی ، تجهیزات مدرن و به روز در راستای افزایش میزان رضایت مشتریان .
mission

در پایان اینجانب ضمن ابراز تعهد و پایبندی به این اصول ، اهداف کیفی سازمان را در چهار چوب  این خط مشی تعیین و به صورت دوره ای در جلسات بازنگری مدیریت مورد بازنگری قرار داده و از کلیه پرسنل انتظار دارد تمامی تلاش خود را در جهت تحقق این خط مشی مبذول نماید .

سید امین احمدی

رئیس مرکز همایش های صدا و سیما

Print Friendly