واحد تبلیغات و بازاریابی

مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما از بدو تاسیس ( ۱۳۷۴ ) همواره تلاش نموده تا با کمک برترین و موثرترین رسانه های تبلیغاتی و با فراهم آوردن بیش از ۴۰ مکان موثر در اجرای تبلیغات نوین ، توانسته است در راستای سیاست مشتری مداری راز تبلیغات موثر در انتقال پیام به مخاطبین خاص و فرهیخته و توانمند اقتصادی حاضر در وسیعترین مرکز رویدادی کشور را به عرصه بازاریابی مدرن هدیه نماید .
تاریخچه بازرگانی به ما می آموزد که قدرت تبلیغات ، فروشنده و خریدار را به هم متصل می کند . تبلیغات یک نیروی فزآینده در معرفی کالاهای جدید به شمار می آید . تبلیغات تاثیر به سزایی در بالا بردن آگاهی مشتری دارد. تبلیغات وسیله ای است که توسط آن ، مشتریان از ابداعات و نوآوری هاس شرکت آگاه می شوند . تبلیغات بازویی نیرومند در گسترش برند و معرفی هویت سازمان ها است . تبلیغات نیرویی است که میزان فعالیت های ارتباطی یک سازمان را افزایش می دهد . با توجه به آنکه امر تبلیغات ، در شرکت ها و موسسات هزینه بر است ، لازم است تا تبلیغات به گونه ای صحیح و مناسب صورت گیرند تا ضمن اثر بخشی ، به نوعی متناسب با آن هزینه صرف شده ، برای موسسه منفعت و عایدی هر چند در بلند مدت داشته باشد .
در همین راستا مفتخریم که ارائه تبلیغات را از طریق رسانه های موجود در مرکز همایش ها با روزآمدترین فناوری های مدرن توسط برترین متخصصان به شکل درون سازمانی به اجرا در آوریم . تمامی فرآینده های اجرایی در مناسبترین اماکن پرتردد مخاطبین در محل مرکز همایش ها به صورت بسته های تعریف شده یا انتخاب هر محل به تنهایی قابل اجرا خواهد بود .

 مشتریان ما سفیران ما در بیرون از مرکز هستند !

 درخواست مشاوره رایگان !

CAPTCHA
لطفا صبر کنید

پکیج های تبلیغاتی ما شما را شگفت زده خواهد کرد !