جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران

بهمن, ۱۳۹۵ بدون نظر آرشیو سال 1395, اخبار

دومین جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران ۲۵ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.
محمد حیدری مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی گفت: جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قابل قبولی دارد، اما باید نسبت به رفع کاستی‌ها هم قدم برداریم.
وی تأکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها متولی تبلیغات در کشور تلاش می‌کند تا زمینه را برای فعالیت تمامی علاقه‌مندان به حوزه صنعت تبلیغات، از جمله در حوزه‌های پژوهشی و اجرایی فراهم کند. وزارت ارشاد یک نگاه راهبردی جدید نسبت به تبلیغات دارد که همانا معطوف بودن به نوآوری، خلاقیت، اثربخشی، تعامل، همفکری و همکاری با تمامی دستگاه‌های ذیربط در این حوزه است.
حیدری با بیان اینکه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد در چارچوب قانون، از همه فعالان حوزه صنعت تبلیغات حمایت خواهد کرد و آنها را هدایت می‌کند، گفت: ما در حوزه نظارت هم نیازمند نهادسازی و اصلاح روش‌های سنتی به سمت وضع قوانین و مقررات به‌ روز هستیم.
مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم انحصارزدایی و شفاف‌سازی در حوزه تبلیغات تأکید کرد و یادآور شد: ما باید برای بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و منویات رهبری و همچنین کمک به اقتصاد، صنعت و فرهنگ کشور، صنعت تبلیغات را احیا کنیم. متأسفانه منظومه نظام تبلیغاتی کشور منسجم نیست و باید هر چهار حوزه مهم، راهبردی و متفاوت شامل سازمان‌های نظارتی، ارکان اجرایی و یا همان کانون‌های تبلیغاتی، صاحبان رسانه و کسانی که صاحب آگهی و سفارش‌دهنده آنها هستند، به یک هماهنگی و تعادل برسند؛ آن زمان است که تبلیغات می‌تواند رشد کیفی لازم را در کشور به دست آورد.
در پایان این برنامه از حامیان معنوی، رسانه‌ای و همچنین برگزیدگان دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران، با اهدای لوح سپاس و شاهین‌های طلایی، نقره‌ای و بُرنزی و همچنین دیپلم افتخار تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code